BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

12 Mart 2013 Salı

KIRMIZIYİ SEVİYORUM AMA SİLEMİYORUM DİYORSANIZ...

Kırmızıyı seviyorum; sürüyorum ama silemiyorum diyorsanız; size bir önerim var :)

Kulak çubuğu yardımıyla makyaj temizleme ürününü dudaklarınıza bolca sürün. Sonra bir pamuk yardımıyla ya da ıslak bir makyaj temizleme mendiliyle dudaklarınızı aynı yöne doğru silin. Bu işlemi yaparken, rengin yayılmaması için sadece dudak bölgesinde hareket etmeye özen gösterin.


Veya cilde uyumlu, bebek yağı ya da yağ bazlı bir temizleme veya nemlendirme ürünü de işinizi görecektir. Hatta zeytinyağı da tercih edebilirsiniz. Sonrasında bu bölgeyi sabunlu suyla yıkayarak yağın fazlasını alarak dudaklarınızı eski görünümüne kavuşturabilirsiniz.

Hiç yorum yok: