BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

17 Nisan 2013 Çarşamba

DUMANLI GÖZ MAKYAJININ SIRLARI VE YAPIM AŞAMALARI...


İddalı ve seksi Bir ​​GÖRÜNÜM için Herkesin uygulamak istedigi AMA nasıL yapıldığını bilmediği'' dumanlı gözler'' yani '' dumanlı Göz makyajının'' TÜM incelikli detaylarını sizinle paylaşıyorum...Sanki saatlerce uğraşacakmışsınız Gibi görünsede son derece Basit, SADECE yapmanız gerekenleri öğrenmelisiz. İşte herkesin çok sevdiği en moda, dumanlı Göz makyajının sırları ..




Dumanlı Göz Makyajınız İçin 1. Adım:

Gözkapaklarınıza Yağsız Baz!

Göz kapağınıza farınızı sürmeden HEMEN once astar Adı verilen yağsız Bir Oriflame baz sürmelisiniz ki bu baz sürülmez ise gün Içinde Göz kapaklarınızyağlanacaktır ve farınızın bozulmasını baştan kurtarmış olacaksınız.

Dumanlı Göz Makyajınız İçin 2. Adım:

Göz Kalemi!

Oriflame Yağsız Bazi sürdükten HEMEN SONRA Sıra gedi Göz kalemine.Üst Göz kapağınızın ortasından başlayarak, Kalın Bir çizgi Şeklinde Göz bitiminize Doğru uygulayın. Dumanlı Göz makyajı için eyeliner kullanmamalısınız. Buğulu Bir Ifade için ,Oriflame Göz kaleminizi GEREKLİ Yerlerde dağıtmalısınız.

ORİFLAME
Dumanlı Göz Makyajınız İçin 3. Adım:

Yay Dağit!

Oriflame göz kalemimizide uyguladıktan sonra işte Sıra geldi en Önemli noktaya. Aplikatör yardımı ile Göz kaleminizi uçlardan hafifçe disari Doğru dağıtmaya baslayın, Birkac ufak aplikatör darbesi Yeterli olacaktır. Çokda fazla abartıp, tüm Göz kaleminide yaymayın.

Dumanlı Göz Makyajınız İçin 4. Adım:

Alt Kirpiklerinizi Boyayın! 

Göz kaleminizi tekrar elinize alın sıra geldi, alt kirpiklerimize.Gözlerinizin icine Bir çizgi Çekin ya da bunun için Oiflame Kajaş Göz kalemi de kullanabilirsiniz. Sonrasında kullanacağınız kadar alt kirpiklerinizin diplerini boyayın. Farı Kalın bir sekilde de uygulayabilirsiniz. Kaleminiz kesin çizgiler yaratacağı için, çok uygulamanız dumanlı Göz makyajı için daha uygun olacaktır.
Dumanlı Göz Makyajınız İçin 5. Adım:

Ufak Ufak Son Dokunuşlar!

Oriflame Farı ile işimizin henüz bitmediğini ve sonrasında kullanacağımızı söylemiştik. Tekrar Üst Göz kapağınıza Geri dönüyoruz ve kalemi yaydığınız yerlere Farla Beraber ufak ufak, Küçük dokunuşlar yapıyorsunuz ve Hatta özelliklede Göz pınarlarınıza doğru ÇOK hafifçe farınızı 


 Dumanlı Göz Makyajınız İçin 6. Adım:

Rimel!

Işte geldik altın Vuruş kısmına ettik. Son Olarak, ORİFLAME  VOLUME BUILD   Hacim VEREN Bir maskarayla kirpiklerinizi bolca rimelleyin. İşte bitti ve sahne Sızın.

                   
















Hiç yorum yok: