BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

22 Mart 2017 Çarşamba

GRİ SAÇ VE BAKIMI

Selaam :) Saçım yaklaşık 3 aydır gri tonlarında ilk boyattığım 2-3 gün harika sonrasında yıkadıkça renk akıyor ve saç rengim birbirine karışıyordu. Birde gri saç işlemi çok uzun olduğundan o kadar saat beklemek de cabası tabi :) Yılmadım saçım rengini değiştirmedim. Kuaförüm Loreal in gri saç şampuanını önerdiğinde ilk başta tereddüt ettim fakat aldım tabisi :) 50 tl ye aldım onlıne da alabilirsiniz aşağı yukarı fiyatlar birbirine yakın. İçeriğinde ki sıvı mavi renk te tırnaklar biraz mavi olabiliyor önlem için eldiven kullansanız iyi olur :) Saça şampuan ve saç kremi uygulamıyorsunuz direk silver şampuan ile yıkayorsunuz 10 dakika bekletin sonuç daha uzun süreli gri saç kullanımı :)


HAYDİ BAKALIM ZİYARET VE TAKİP ALALIM O HALDE :)

                                            https://www.instagram.com/fikrimgeldibenim/



Hiç yorum yok: