BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

7 Temmuz 2013 Pazar

TIRNAK SANATI...SİZDE YAPABİLİRSİNİZ?

Tırnak sanatı dediğimiz nail art, bu sene de puantiyeli tarzıyla çok trend!

İşte size bu trendi tırnaklarınıza uygulamanız için 2 adım;

1. adım: Malzemeler; dilediğiniz renkte iki oje ve bir adet toplu iğne. Öncelikle tırnağınızın üzerine süreceğiniz rengi belirleyin ve sürmeye başlayın.



2. adım: Ojemizi sürdükten sonra bir süre kurumasını bekleyin. Kuruduktan sonra, toplu iğnenin top kısmını, puantiye yapacağınız renk ojeye batırın ve istediğiniz şekilde tırnağınıza uygulayın.

Son aşamada ise, tüm tırnaklarınızın üzerine bir parlatıcı uygulayarak çok daha net bir görünüm elde edebilirsiniz:)



Hiç yorum yok: