BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

18 Şubat 2013 Pazartesi

SEVGİ DOLU BİR GÜNAYDIN...

ZOR FAKAT MUTLU BİR UYANIŞ İLE HERKESE GÜNAYDIIIN...:) YÜZÜNÜDEN GÜLÜMSEME,YÜREĞİNİZDEN SEVGİ EKSİK OLMASIN.. HAYALLERİNİZE YENİ GÜZELLİKLER KATMANIZ DİLEĞİ İLE... :)

 :) Sabahları böyle bir görüntü ile karşılaşıyorum :) Küçük olan kedim birazcık afacan gözlerden de nasıl belli değil mi? :)






 Benim tarçınlı kurabiyemin hazırlığı biter ama nedense kapıya her geldiğimizde bir telaş ve her seferinde servise zor yetişiriz:)) Eminim anne olanlar bu konuda beni çok iyi anlayacaklardır...Benim hayata daha çok bağlanma sebebim, benim daha çok hayal kurma sebebim,benim daha çok kazanmak isteme sebebim.

 Birazdan sıra bana geliyor mini bir çay ve kahvaltı keyfinden sonra haftalık planımın 2.günü başlar. yavaş yavaş gün için planlarıma göz atar,günlük hedefler koyulur ve yola çıkılır..
 Ve gün içindeki koşturma başlar....:)Takım ruhu her şeyden önce bir his'tir. Ve her daim ilke edindiğim bir söz   Takımın aklı, takımdaki bireylerin aklından daha büyüktür der ve ekip çalışması başlar..
 Hayallerim her zaman aklımdadır, hayallerim benim ilham kaynağımdır. ve bizde takım olarak gün içinde başkalarının hayallerine ilham kaynağı olmak için yola çıkıyoruz..
ORİFLAME DEKİ KAYIT KAMPANYASI FIRSATTIR.VE BİZ HERGÜN FIRSATI İNSANLARA SUNMAK İÇİN YOLA ÇIKIYOR ONLARI HAYALLERİNE BİR ADIM DAHA YAKLAŞTIRIYORUZ...

Hiç yorum yok: