BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

18 Şubat 2013 Pazartesi

VAZGEÇİLMEZİMİZ VE İÇİNDEKİ MİNİK MÜCEVHERİMİZ

:) Ben çocukken, annemin ve çevremdeki tüm hanımların sürekli kollarında taşıdıkları şık ve zarif çantalarına bir anlam veremezdim.Hele ki küçücük çantaların içinden çıkan bir dünya kozmetik ürünlerine aklımın ermediği gibi, şık tasarımlı parfümlerde asla vazgeçilmezleri olurdu. :) İmrenirdim :) kendime şimdi kızıma aldığım gibi şık, parlak kol çantaları alır heves eder koluma takar birde gittiğim yerde unuturdum..Çantamamı üzüleyim, içine bin hevesle koyduğum sözde parfüm ve kozmetiklere mi üzüleyim bir türlü bilemez annemede söyleyemezdim:))

Sonra büyüdük :) genç kız olduk..Çantaların ve içindeki kozmetik ve parfümlerin ne kadar önemli olduğunu daha iyi anladım...her kıyafete, kemere ve ayakkabıya çanta, çanta ne gerek varsa:)))ama kadınız işte süsü, şıklığı seviyoruz içimizde var....Şimdi kızım aynı şekilde istiyor, alınıyor ama nedense sonra anne taşıyor:))

Neyse ki kozmetiğin, parfümlerin, çanta ve aksesuarların altın değerinde olduğu bir marka kullanıyor ve tavsiye ediyorum...


SİZDEN RİCAM...AŞAĞIDAKİ ÇANTA VE PARFÜM SİZCE GÖRSEL OLARAK NASIL? VE SİZİN OLMASINI İSTER MİSİNİZ?


Hiç yorum yok: