BEN KİMİM?

:) Ben Gökçe, keyifli blog sayfama hoşgeldiniz. Trendler, yenilikler, kozmetik, kişisel bakım, tüyolar, keyif alıp gülümseyebileceğiniz herşey blog sayfamda.. Keyifli ziyaretler...

28 Mart 2013 Perşembe

SAÇ DÜZLEŞTİRİCİYİ NASIL KULLANMALIYIZ?


Saç düzleştirici kullanmak kolay gibi görünebilir ancak, saç düzleştiriciyi yanlış kullanmak saçın zarar görmesine neden olabilir. Örneğin, ıslak saçı, saç düzleştirici ile düzleştirmek, saçın yanmasına, yapısının bozulmasına ya da derinden zarar görmesine sebep olabilir. Bu yüzden size birkaç öneri....


Peki Saç düzleştirici ile saç nasıl düzleştirilmeli?

1. Adım
Saçı tarayın;

2. Adım
Tarakla gerdirin;
Bir tutam saçı ince uçlu tarakla gerdirip, düzleştiricinin kanatları arasına sıkıştırın.

İPUCU:
Saç düzleştirici, saçın uzunluğuna göre seçilmelidir. Uzun ve kalın telli saçlar için büyük boy, kısa ve ince telli saçlar için küçük boylar tercih edilmelidir.

3. Adım
Saçı düzleştirin.
Tarağı ve düzleştiriciyi aynı anda saçın ucuna doğru yavaşça kaydırın.

4. Adım
Saça hareket verin.
Hafif dalgalı bir model yapmak istiyorsanız saçı düzleştiriciye sararak birkaç saniye bekletin.Başın tepe noktasını, krepe yaparak hafifçe kabartabilirsiniz.

Hiç yorum yok: